Diensten

Welke diensten bied ik.


Ik bied zelfstandige ondersteuning binnen de (semi)overheid aan projecten op het gebied van infrastructuur en vastgoed. Mijn expertise ligt in rollen als projectcoördinator, projectsecretaris en projectondersteuner. Ik ken de sectoren goed en weet dat de werkdruk er vaak hoog is. De noodzaak om flexibiliteit en verbinding is groot.
Projecten zijn tijdelijk, met pieken in het werkaanbod. Dan spring ik graag bij.

Flexibel & zelfstandig inzetbaar

Projectcoördinatie

 

Verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van een project. Hierbij is een nauwe samenwerking met de projectmanager en diverse belanghebbenden om ervoor te zorgen dat projectdoelstellingen worden gehaald.

 

Dit kun je van mij verwachten, dit kan ik voor je doen

  • Coördineren van alle aspecten van het project, van planning tot oplevering
  • Fungeren als schakel tussen het projectmanagement en de uitvoerende teams
  • Opstellen en beheren van projectplannen, inclusief planning en budgettering
  • Monitoren van de voortgang van projecten en tijdig rapporteren van afwijkingen
  • Zorgen voor een optimale samenwerking tussen verschillende betrokken partijen
  • Bijdragen aan risicoanalyse en het implementeren van passende maatregelen

Projectsecretaris /
projectondersteuning

Meewerken aan een goed werkende interne organisatie, waarbij ik zorg voor structuur van processen en overleggen. Ik heb een verbindende rol binnen het team en draag bij aan de samenhang van het project. Daarbij is op strategisch en tactisch niveau een nauwe samenwerking met de projectmanager en treed ik op als intermediair tussen het project en de diverse (interne)stakeholders.

Dit kun je van mij verwachten, dit kan ik voor je doen

  • Zorgen dat interne processen goed verlopen
  • Een pro actieve rol in de jaarcyclus en zorg voor de planning, de voorbereiding en verwerking van de verschillende overleggen en vergaderingen van het projectteam
  • Het bewaken van de voortgang van acties, afspraken en financiën
  • Adviseren en ondersteunen van de projectmanager en het kernteam
  • Bijdragen aan het opstellen van projectdocumenten zoals plan van aanpak en voortgangsdocumenten
  • Ondersteuning bieden bij de communicatie richting de teamleden, stakeholders en externe contactpersonen
  • Organiseren van events en project uitjes